25 juillet 2018

Look │ Asymmetrical dress

 Asymmetrical dress Rainbowdrache



 Asymmetrical dress Rainbowdrache
 Asymmetrical dress Rainbowdrache
 Asymmetrical dress Rainbowdrache
 Asymmetrical dress Rainbowdrache
 Asymmetrical dress Rainbowdrache
 Asymmetrical dress Rainbowdrache
 Asymmetrical dress Rainbowdrache


C'est le dernier look de mon petit road trip! On était à Salzbourg, A.K.A. la ville de Mozart, du coup tout était stylé là bas (là j'étais dans le Palais Mirabell). J'ai trouvé ma dream robe asymétrique dans un outlet super chouette, j'ai eu plein de trucs pour pas cher du tout du tout donc c'est le bon plan, outlets sous-côtés! Et j'ai encore mes vans aux pieds parce que j'avais pas d'autres chaussures de toute façon :)))

This is the last of my lil road trip outfits! We were in Salzburg A.K.A. Mozart's town which explains why everything is so gorgeous -I was in the Mirabell Palace on those pics. I found my dream asymmetrical dress in a very cool outlet and bought plenty of things for a pittance, outlets are sooo underrated! And I wore my Vans cause they're the only shoes I had :))) 

Dress : LavishAlice : similar - similar
Bracelet : Pamalaka
Shoes : Vans

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire